Cape Town BLOG

brez_zimskih_cevljev

Del ekipe Alive se je odpravil na dolgo pot proti Južni Afriki. Odprtje prvega Alive športnega kampa, priprave, dogodivščine in vse ostale traparije boste lahko prebirali v blogu. Boštjan in Riba se bosta čim večkrat potrudila spisati kakšno vrstico in s popravki bo samo za vas v najkrajšem možnem času šibalo na net. Če te zanima, beri dalje, če ne, poglej vsaj slike.

Dan 1, 2 – Potovanje | Dan 2 – Cape Town | Dan 3, 4 – prvi sešn | Dan 5 – Cape town City
Dan 6 – Akvarij | Dan 7 – Surfing spot Big Bay, windsurfing Sunset Beach | Galerija

Dan 1, 2 – Potovanje

Maribor-Ljubljana-Koper via Benetke. Gremo lovit poletje, konec zime. Letališče Marco Polo in gora opreme, ki jo je bilo potrebno zaviti, stehtati, prekladati, skratka cel žur. Še dobro, da so Emiratijeve gospodične ene bolj prijaznih in ustrežljivih. Njihov prvi stavek, ko so nas zagledale s kupom prtljage (za en mesec surfanja pač ne spakiraš kovčka, ki zleze čez RyanAir kocko), je bil: “Pričakovali smo vas, kar stopite mimo vrste.” We like Emirati!

Let preko Dubaia in direktiva na jug. Kot tiste ptice, ki ob prvem hladnem vetriču zgasnejo na toplo. Zeblo nas pa ne bo!;)

Dan 2 – Cape Town

Na letališču prevzem renta carjev in iskanje naše nove rezidence. Potovanje z avtomobilom je predstavljalo vrnitev v čas avto šole. Kontra volan, blinkerji, prestavna ročica in vožnja po levi so samo začetni problemi, s katerimi se novopečeni šofer tu v Južni Afriki spopade. Naslednja stopnja pa so seveda križišča in pravilno pikiranje v pravi pas in seveda na pravo stran. Back to school in pa proooosim, ne vsi zaspat.

Po dobrih tridesetih minutah vožnje in z vmesnim postankom na prvem surf spotu (nestrpnost nam pač ni dala miru in smo morali pregledati, če stvari stojijo po starem:p) smo prispeli do rezervirane vile. Šest spalnic, deset ležišč, tri kopalnice in lastni bazen nas je prevzelo in prepričalo. Jap, z lahkoto ostanemo še nekaj časa tu! Ste kej fauš?

Dan 3, 4 – prvi sešn

Razpakiranje in odvijanje kokonskih vreč, v katerih je bila skrbno spravljena oprema. K sreči brez poškodb. Nato hitro  pakiranje in vezanje opreme na avto ter gasa na obalo. Standardne cvetke, vklapljanje brisalcev namesto blinkerjev, podzavestno hitro reagiranje na desno stran cestišča, pa spet hitra poravnava. A se res ne morejo naučiti voziti po desni?

Prvi dan v vodi je precej bolj užival winsurferski del ekipe, drugi dan pa just padle, padle padle (prevod: to so tisti, ki namesto jadra za pogon uporabljajo roke in noge).

Jutranji fast, quck zajtrk in pakiranje opreme sta že rutina. Cilj: čim prej v vodo in na valove. Voda je za ocean presenetljivo topla, še vedno za obleko, ampak topla. Temperatura zraka, če to bere kak vremenski frik, je 30 stopinj, brez oblačka. Diha se normalno.

V prvih dneh smo obvezno opravili še ogled afriških pingvinov. To pa so ene smešne stvarce. Negibno pozirajo vsem, ki vsaj dve sekundi strmijo v njih, bahavo postopajo pred fotoaparati ter vzvišeno racajo naokoli. Legende!

V teh dneh je prispel tudi naš uradni fotograf. Ekipa se počasi sestavlja. Jasno, da smo mu na poti z letališča nalagali, da smo nastanjeni v kolibi brez vode in elektrike ter da imamo hladilnik v najemu pri bljižnjem sosedu. Vse skupaj nam je ratalo fino zapakirat, tako je na koncu gladko verjel naši domišljiji. Že pri parkiranju na dvorišču pa je z začudenim pogledom strmel v posest. Bazen je, kakopak, zmagal.

Dan 5 – Cape Town City

Malo manj vetra in naša firbčnost sta bila dovolj močna razloga, da smo se odpravili v mesto. Velike stolpnice, ki v nekoliko pomanjšanem merilu spominjajo na sloviti New York, simpatični trgi in majhne tržnice. Zamotili smo se s sprehajanjem po uličicah in opazovali domačine. Jap, its good to be here! Pika na i: RAZPRODAJE, a je še kaj lepšega, so rekle punce.

Vračanje domov po štiripasovnici in čim prej nazaj v vodo. Če strnemo na hitro: mesto rahlo podobno New Yorku, okolica podobna Kaliforniji (shoping centri, bajtice in kolibe).

Vse skupaj pa je zelo evropsko. Ljudje se zamotijo z vsem. Veliko je takšnih, ki delajo na parkiriščih in ti kao pomagajo iti ven iz park placa, ustavijo promet in ti prijazno mahajo. V resnici pa s tem računajo na napitnine. Veliko ljudi prodaja kar na križiščih vrečke, očala, avtomobilčke oz. vse, kar pač najdejo. Angleško znajo vsi, se pa angleščina med njimi zelo razlikuje. Tako bi npr. črnsko angleščino lahko primerjali z zategovanjem in momljanjem, angleščino belcev pa z angležem, ki je ravnokar prenehal delati na BBC-ju.

Dan 6 – Akvarij

Po jutranjem sestanku in ugotovitvi, da z vetrom ne bo nič, smo se odločili, da bomo popoldne preživeli v akvariju. Ne, ne, ne bomo se spremenili v ribe. Tavelike afriške ribe gremo gledat. Iz oči v oči z morskim psom not bad at all, dokler je steklo vmes, ni panike. Žabe, pingvini, male ribe, velike ribe, morski konji in vse ostalo, kar je vsaj malo namočilo svojo tazadnjo v okoliški ocean. Vse na kupu.

Kosilo v bližnji restavraciji. Odlična postrežba, še boljša izbira in še boljši okus morske hrane. Capetownovce suvereno lahko uvrstimo med tiste ta prijazne in z dobrim smislom za humor. No, vsaj ti, v tej gostilni, spadajo v ta krog.

Takoj, ko smo začutili prve sunke vetra, pa en, dva, tri na pot. Vožnja in prilagajanje na kontra smer nam ne predstavlja več težav. Surfe vun in gasa. Popoldanski windsurf sesion na Sunset Beachu.

Dan 7 – Surfing spot Big Bay, windsurfing Sunset Beach

Zadnji dan pred začetkom kampa. Danes just surfin in čisto nič druzga! Lokacija: 5 minut oddaljen spot Big Bay. Sonce je že pošteno pripekalo (27 stopinj celzija), peščena plaža, voda zeleno modrikasta, prava osvežitev. Hitro smo navoskali dile, se oblekli v neoprenske “pajace”  in triurna neprekinjena akcija. Jap, there is a difference between living and being ALIVE! Finally alive, finaly free!

Po prvi rundi obvezna siesta in čakanje na veter. Deske bi morala zamenjati jadra, pa ne. Ne, danes veter ni bil na naši strani. Na spotu Sunset beach (15min od nas) ni nič kaj dobro kazalo. Velja pa ta spot za enega lepših. Nad njim se bohoti eno izmed čudes sveta, slovita Mizasta gora. Res prfekt pogled.

Ker vklopa vetra ni bilo, smo popoldan ponovili dopoldanski sesion, večer pa zaključili, kot se spodobi: pool party in žar z dvekilskim zrezkom. Mnjammiiiii, še bi, mami!

Štart in dogajanje v kampu

Galerija

14 komentarjev na ”Cape Town BLOG”

1. Ajjjj,fausfausfauuuuuus!(tipicna slovenka,a?:)) lepo se mejte,pa se mal se namest nas pogrejte-tule na travniku mamo sibirijo,pa piha ko pr norcih.lih studiram da si bom kajt kupla pa ga bom namest avta uporablala-sam zic za tamalo se nucam:)))

• ma bom js ji kupla zic. ti pa kajt. pa bom tak zic uzela, da bo tut moja rit not pasala:) sicer pa draga moja – ti ne veš kaj je sibirija. sej še sploh ni prave zime :)

Pusti komentar

Tvoj email ne bo objavljen.

Lahko uporabiš HTML značke in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>