Dogodivščine s Karpathosa 2014

Končno je minilo 365dni, da smo se ponovno lahko odpravili na obisk na naš home spot na Karpathosu. Kjer smo ponovno organizirali windsurfing camp Karpathos. Združili smo elemente sonca, vetra, vode, zemlje in z njimi ustvarili nepozabno doživetje za udeležence. S katerimi smo premagovali močan veter, globoko morje in visoke stene.

Če te zanima, kako preživeti All inclusive 14 dni, beri naprej. 😉 Pravijo, da se »dober glas širi v deveto vas« in res je tako. Andreji in Nacetu gre zahvala, da sem Karpathos z Alive doživela tudi sama. Dolgoletna želja po glisiranju na surfu z jadrom v roki in nasmehom na obrazu je prerasla v realnost. »Špela, če se boš kje naučila surfat, se boš na Karpathosu. Jure je res top, tak da ne razmišljaj in se prijavi, ker se mesta na letalu in v apartmajih hitro polnijo!« In to je bilo to! Andrejine besede so bile pika na »i« in čez dober mesec sem sedela na letalu.

Pristali, se nastanili v udobnih apartmajih pri Grkinji v pravem pomenu besede, Fedri, ki je res lepo skrbela za naše dobro počutje. Potem pa akcija! Sonce zahaja in čas je pravi za mini rekreacijo na mivki. »Ste za odbojko?« »Valda!« Jure je poklical Čehe, naše nasprotnike, posedli smo se v kombi in šli zmagi naproti. Zjutraj pa je šlo zares. Budilka ob 7.30, kavica, zajtrk in gremo po novo znanje in izkušnje v Chicken Bay! Veter je pihal in tečaj se je začel. Najprej teorija, ki ji je sledil praktični del. Že smo bili v vodi in se učili osnove windsurfinga. Prijetno utrujeni, po dveh urah prijateljevanja z vetrom, smo si šli skuhat kosilo in ob treh nazaj v Chicken Bay po novo dozo znanja. Tako je potekal vsak dan, ki se je nadaljeval v večere, obarvane z različno vsebino.

Res moram pohvalit organizacijo in urnik našega »tršic-a Jureta« – kot smo ga ženski del ekipe poimenovale. Tukaj ni bilo šale in kar smo se zmenili, je držalo. No, razen drug teden se je ribam nekaj zameril, tako da smo se morali zadovoljiti z mesom, ki ne plava.

Dnevi so minevali prehitro. Žuljev in modric ni manjkalo. Vsak dan nova lekcija. Vaja, vaja, vaja in že smo se vozli.. eni hitreje, drugi bolj previdno. Po uspešno osvojenem beach startu, smo začeli z »waser-jem«, kot Andreja poimenuje vodni štart 😛 ..in ja, nepopisen občutek je prav ta, ko te sunek vetra potegne nad gladino morja, zdi se ti, da letiš in v ozadju slišiš glas tršica: »Špela, najhitrejša v zalivu!« ..in bam »katapult« in ponovi vajo še zdaj imam metuljčke v trebuhu, ko se spomnim tega.

Windsufing je bil seveda na prvem mestu, ampak vsekakor ne edina aktivnost na urniku. Dan brez vetra smo izkoristili za odklop v na pol znano področje. Jure je sicer vedel, kam gremo, čeprav ni imel pojma, kam nas pelje. Hodili smo naloženi z vso plezalno in potapljaško opremo, stolčkom Chill zone, sendviči in harpuno na rami po prečudovitih pečinah, ki jih skriva Karpathos na drugi strani otoka. Bele riti, ki so nas naenkrat presenetile v rajskem zalivčku so nas zmedle, tako da smo brez pomisleka po plezalni smeri nadaljevali pot in tako z vsemi stvarmi uspešno preplezali prvo smer, brez vpenjanja štrika in pomisleka na to, da smo že na cilju. No, kakorkoli, če ne bi nadaljevali, ne bi odkrili najboljšega senčnega spota za malico ever! 😉 ..vse ima svoj namen, pravijo.

S polnimi želodci smo lažje razmišljali in se le obrnili, šli nazaj, pregnali nagce in se naplezali v mogočni skali. Nepozabno in tam sem pustila nekaj, po kar se definitivno vrnem.

Windsurfing in plezanje – kombinacija, ki ji ni para! In temu smo dodali še potapljanje v povezavi s snemanjem promo videa za pončote – doza smeha in mogočna ladja na dnu morja, obkrožena z jatami majhnih in malo večjih, pisanih rib, nam je polepšala dopoldan! Ni in ni konca in pravi dopust, ki vključuje vse našteto, zajema tudi zaspana jutra, ko preskočiš jutranjo kavico in zajtrk in raje podaljšaš spanec za kako uro, prideš v Chikna in so vsi centri še zaprti.. no, to je posledica popolne sprostitve, odklopa in uživanja v dobrem žuru, ki ne sme manjkat. In tako je zmenjeno tudi z vetrom.. v torek in četrtek zjutraj začne pihat kasneje, zato so ponedeljki in srede rezervirani za žur do jutranjih ur! 😉

Veliko napisanega, ampak vseeno to še ni vse, kar smo počeli v 14 dnevih. Surfali smo tudi na valovih. Šesti čut „tršica“, da bi danes znali bit valovi v Arkasi, ni varal. Deska v kombi in akcija. Za spoznavno prvo uro surfanja na valovih je bilo valov dovolj. Sledil je »fotosession« in potem s praznimi želodci na uffota.. mmmm.

Težko je povzeti toliko dogajanja, občutkov in spominov v krajši sestavek za lušte tistim, ki še niso bili del »Alive-ove zgodbe« in se oklepajo ideje, da bi enkrat tudi to poskusili. Ne bom rekla, da znam surfat, ker če bi bil to šport, ki ga lahko osvojiš v roku 14 dni, moja želja po učenju ne bi bila tako velika. Vsekakor pa stojim za dejstvom, da bi Jure Camp na Karpathosu z Alive.Si lahko promoviral, da v primeru neizpolnjenih pričakovanj stroške v celoti povrne! 😉

Karpathos in Jure – se vidimo naslednje leto! Hvala Alive

Špela Premzel

2 komentarja na ”Dogodivščine s Karpathosa 2014”

1. Doživetje na Karpathos-u z Alive je res edinstvena in nepozabna izkušnja!!!

Povsem se strinjam z vsem, kar je Špela napisala. In ne najdem besede, s katero bi lahko opisala to doživetje (surfanje na veter in valove, plezanje, potapljanje, skok iz pečine …). Bila je čista “brutala” 😀
    Tršic Jure je pa itak najboljši :)

Že zdaj komaj čakam, da se vrnemo.

Še enkrat hvala za vse 😀

2. Čestitam Špela..predivno si sročila tih naših 7 dana provedenih na Karpathosu.
    Nezaboravno iskustvo, kojeg se nadam ponoviti…jer naravno dug je još put pred nama u kojem bi mogli reći da znamo surfati.
    No kad postoji volja ništa nije teško. Čak ni surfanje sa žuljevima. 😉
    Do sljedeće godine….
    A penjanje na Paklenici je otvorena opcija :)

Pusti komentar

Tvoj email ne bo objavljen.

Lahko uporabiš HTML značke in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>