Tekaški treningi pozimi

tekaski_trening_alive

Nizke temperature in krajši dan sta pogosto izgovor, da se s tekaškimi treningi pozimi ne ukvarjamo pogosto. S tekom se tako ukvarjamo le od marca do novembra. Zimske mesece pa izkoristimo za “zimsko tekaško spanje”. S tekom se brez težav ukvarjamo tudi v tem obdobju, kljub vsemu pa moramo biti pozorni na določene dejavnike. Še več, tek pozimi krepi naš imunski sistem in v večini tekači, ki tečejo tudi pozimi, zbolijo manjkrat. 

Pridruži se organiziranim tekaškim treningom

V zimskem tekaškem treningu prilagodimo tehniko in tempo

Tek po ravni in suhi cesti se razlikuje od teka po zasneženi ali mokri cesti. Bolj se posvetimo čvrsti drži telesa in ravnotežju – tempo prilagodimo podlagi. Raje tečemo počasneje in bolj varno kot hitro in tvegamo poškodbo.

Tekaška postopnost

Pomembno je, da s tekaškimi treningi začnemo postopno. Če s treningi nismo začeli že pred zimo in se s tem postopoma privajali na nižje temperature, potem začnemo s počasnejšim tempom, ki ga postopoma nadgrajujemo skozi treninge.

Primerna tekaška oprema

Tako kot za zimo “preoblečemo avtomobil”, moramo za zimsko sezono opremiti tudi naše telo. Več slojev oblačil, kapa, rokavice in rutka. Več kot 30% toplote se izgubi preko rok in nog. Spodnja oblačila naj “dihajo”, zgornja naj ščitijo pred vetrom in dežjem. Priporočamo tudi drugo obutev z nepremočljivo membrano in s podplati proti zdrsu.

Treningi notri

V primeru, da se nikakor ne moremo spraviti ven na mraz, priporočamo treninge notri. Poiščemo najbližjo višjo stavbo in naredimo namesto treninga po ravnem trening po stopnicah. Trening bo tako bolj zabaven, drugačen, hkrati pa bomo poskrbeli, da ohranjamo in celo nadgrajujemo telesno pripravo.

Vedno pa se lahko priključite tudi našim organiziranim tekaškim treningom.

Pusti komentar

Tvoj email ne bo objavljen.

*

Lahko uporabiš HTML značke in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>